Szanowni Mieszkańcy 

7 marca, środa, w siedzibie Rady, ul. Ogarna 29/30, o godz. 18.00 odbędzie się sesja, podczas której będziemy debatować i głosować nad zgłoszonymi wnioskami radnych, dotyczącymi projektów związanych z naszą dzielnicą, które zostaną sfinansowane z budżetu Rady Dzielnicy Śródmieście.
Serdecznie zapraszamy, sesje Rady są zawsze otwarte dla Was !
z zestawieniem wniosków można się zapoznać tu:
http://radagdansksrodmiescie.pl/…/konsultacja-budzetu-2018…/

Proponowany porządek obrad:

1. Otwarcie sesji,
2. Stwierdzenie praworządności obrad (kworum),
3. Wyznaczenie protokolanta,
4. Przyjęcie porządku obrad przez radnych,
5. Ślubowanie radnego Mikołaja Górskiego, który zastąpi śp. Barbarę Wysocką
6. Wybór na zasadzie głosowania nad wyborem formy prezentacji wniosków (alfabetycznie lub wg. kolejności),
7. Przedstawienie przez Radnych ich wniosków budżetowych wg. kolejności wybranej wcześniej. Radny zgłaszający otrzyma maksymalnie po 2 minuty na przedstawienie każdego ze swoich wniosków. Każdy radny zgłaszając się wcześniej otrzyma mozlwość zadania pytania wnioskującemu. Pytania i odpowiedzi nie powinny trwać dłużej niż 1 minutę. Proszę więc zapoznać się wnioskami przed sesją i przemyśleć wcześniej swoje pytania,
8. Powołanie Komisji Skrutacyjnej,
9. Głosowanie nad zgłoszonymi wnioskami (każdy radny będzie oddawał głos na otrzymanym indywidualnym zestawieniu wniosków poprzez postawienie krzyżyka przy wybranym wniosku),
10. Przedstawienie wyników przez Komisję Skrutacyjną,
11. Podjęcie uchwały nr XXXIII/49/18 w sprawie przeznaczenia środków finansowych przekazanych na działalność statutową Rady Dzielnicy Śródmieście,
12. Komunikaty Zarządu,
13. Wolne wnioski