Zarząd Dzielnicy Śródmieście
przedstawia do publicznej informacji zestawienie wniosków zgłoszonych przez radnych dzielnicy, które zostaną poddane pod głosowanie podczas sesji budżetowej, której termin będzie podany niebawem.
Pełna treść wniosków jest możliwa do wglądu dla zainteresowanych po uprzednim kontakcie z przewodniczącą Zarządu Dzielnicy Środmieście, Dominiką Ikonnikow poprzez mail: srodmiescie@gdansk.gda.pl

(Na podstawie §15 ust 1 pkt 8 w zw. z §34 ust.7 Statutu Dzielnicy Śródmieście stanowiącego załącznik do uchwały LII/1161/14 Rady Miasta Gdańska z dn. 24 kwietnia 2014 roku w sprawie uchwalenia Statutu Dzielnicy Śródmieście(Dz. Urz. Woj. Pomorskiego, poz. 1946 z 20 maja 2014 r. ze zm.)), zestawienie wniosków zostanie udostępnione do informacji publicznej w siedzibie Rady, na stronie internetowej Rady oraz na profilu społecznościowym Rady.